Monday, June 14, 2010

Pengalaman yang mencabar...

Arini tercipta satu lagi world record utk driku...
Bertolak pulang ke Parit Raja pkul 4.30 pagi???
haha aku pon xpercaya gk ape yg aku dh wt ni...
tp hakikatnye mmang pgi td aku dh cipta rekod tu...
bertolak pgi2 ni lg lagu dr bertolak ptg rupenye
slalu aku blk amik masa 3 jam...tp kali ni 2 1/2 jam je...
alhamdulillah xde ape halangan yg menimpa....
Allah Yang Maha Berkuasa telah membantu mempermudahkan perjalananku...
Aku bersyukur kpd-Nya kerana memakbulkan doa aku dan kedua ibubapa ku...
Slamat sempat smpi Melewar...dpt g klas on time pkul 8 pgi...
Tp serius penat gile....dlm klas td aku xdpt nk menahan keletihan..
ngah berdiri pon leh tertdo...hahaha...ntah org len prasan ke x...
huhuhu....
ape2 pon aku seronok perjalanan pagi td...

No comments:

Post a Comment